пʼятницю, 4 березня 2011 р.

Сценарій. Свято 8 березня

Ведуча:  Шановні мами, гості, діти!
    Я рада вітати Вас сьогодні на нашому вечорі "Батьки і діти”. Для сьогоднішньої нашої зустрічі є дві причини:
-          перша – ми на передодні найкрасивішого, найсвітлішого свята, свята мам, чарівних жінок – 8 Березня.
-          Друга – ми запросили Вас на вечір спілкування для того, щоб надати можливість Вам, мами, попишатися своїми дітьми, розповісти про них щось таке, що відомо лише Вам, мамам.
А ваші діти мають сьогодні чудову нагоду сказати про Вас, найближчих і найдорожчих їм людей, сердечні слова вдячності, висловити свої почуття.
Хотілося б, щоб цей вечір допоміг Вам, шановні мами, краще пізнати і розуміти наше молоде покоління, а дітям – відчути Вас люблячими, чутливими і вимогливими друзями. Жоден виховний заклад не може дати дітям того, що дає нормальна сімейна атмосфера, спілкування дітей з батьками та матір’ю. Діти навчаються у дорослих, копіюють їх, орієнтуються на їх поведінку. Тому недарма кажуть: "Від доброго дерева, добрий пагінець одійде, од добрих батька й матері піде й добра дитина”.

Ведуча: Повертається пам’ять до світлих криниць
Дзвінкового, як щастя джерельця
До старенької хати, задумливих лиць
І до матері, спраглого серця.
Повертається пам’ять на отчий поріг
Знов до витоків свято підходжу
Повертається пам’ять, яку я зберіг
Без коріння й людина не може.
Спогади, спогади, спогади ........

- На початку звертаюся до Надії Іванівни Тополь:
  Надія Іванівна я знаю якою довгожданою, чеканною була для
  Вас Наталочка
Про що вам подумалось, коли вперше принесли Вам ваше дитятко в пологовому будинку?

- А це запитання до мами Ані Жадан.
Коли на світ з’явилася Аня, ви вже виховували Віталика і Віточку. Чи пам’ятаєте Ви свої перші думки після народження доньки?

- Сьогодні на святі мами моїх учнів. Дивлячись на них згадую їх своїми     учнями. Одна з них мама Саші Кабаченка. А для мене вона залишається Юлечкою Рябченко.
Юлічка! Ваші спогади про раннє дитинство вашого сина?

- Знаю, що сім’ях існують свої традиції, звичаї. Знаю, наприклад, що у сім’ї Клюпи, коли донькам день народження, мама готується до них по-особливому. Для друзів доньок організовуються конкурси, ігри, розваги.
Педагогічна освіта Вам у цьому допомагає? Яку мету ви ставите при організації таких дитячих зустрічей?

- Наступне запитання до Тетяни Олегівни: Ваш син Павлик у нашому класі відзначається добротою, милосердям, він не по рокам дорослий.
Чи складно Вам спілкуватися з сином і поділіться секретами виховання?

- Стасик Харенко завжди охайний, зі смаком одягнений, чистий, спокійний.
Чи допомагає Вам у вихованні смаку до прекрасного, ваша освіта культ працівника?

Ведуча: А зараз мені хотілося б звернутися до учнів: До сьогоднішнього свята ми підготували виставку "Моя сім’я”.

Земляна: З якого часу ти себе пам’ятаєш?
Кошляченко: Твої перші спогади про своє раннє дитинство?
Лісна: З ким пов’язані ці перші спогади, з якою подією?
Клюпа: Чим на твою думку ваша сім’я відрізняється від інших?
Єрмолай: Чи маєш ти з своїми батьками спільні заняття чи захоплення?
Кабаченко: Чому ця фотокартка його на стенді?
Гречанова: А твоя?
Вірш "Лебеді материнства”. Манейло Світлана.

Слова вдячності:
Зараз я прошу декого з дітей швидко подумати і продовжити таке речення:

Я поважаю своїх батьків за те, що
-    Шкільова
-          Тополь
-          Подгорна

Я люблю своїх батьків за те, що
-          Савко
-          Харенко
-          Ямпольська

Сімейна гра "Чи знаю я тебе”.

Діти і мами одночасно відповідають на запитання.
1.       Що проситиме Ваша дитина в той день, коли їй ні в чому
     не буде відмовлено?
2.       Чи знаєте ви друзів ваших дітей. Назвіть їх?
3.       Який предмет у школі для вашої дитини найцікавіший?
4.       Якого кольору очі у мами?
5.       Який улюблений колір мами?
6.       Яку пісню любить мама?
7.       Любима телепередача мами, дитини?
8.       День народження мами?

Шановні діти підійдіть до своїх мам і поздоровте їх з святом, ще раз подякуйте їм за виховання.
(Діти вручають квіти і дівчатка співають пісню "Моя мама”).

Шкільова: Сьогодні на вечорі присутні і мами наші шкільні. Це директор школи, його заступник і класні керівники.

Перше запитання до Людмили Василівни.
- Чи є вітаміни в плодах освіти?

Кошляченко: Наталія Іванівна.
-   «Из чего же, из чего же
из чего же, сделаны наши
девчонки, наши мальчишки?
Як це проявляється на уроках біології?


Шкільова: Валентина Володимирівна?
Звідки беруться нерадиві учні. Чи є у нашому класі такі? Тільки чесно, відверто?

Кошляченко: Світлана Володимирівна:
Куда уходит детство?

Шкільова: Антоніна Олександрівна:
За часи роботи в школі чи можете пригадати, щоб хтось із дітей винайшов аксіому чи теорему, не обов’язково з математики, але таку, щоб її можна було застосовувати у житті?

Кошляченко: А Сергія Володимировича я попрошу провести з нашими мамами Веселу аеробіку. (Клюпа, Горбу ля, Кабаченко, Артеменко, Кільова, Братко).

Шкільова: Шановні вчителі: прийміть ці квіти і пісню в подарунок.

"На вечере” ( на мотив: "Хвастать милая не стану”)
Мы сейчас на нашей встрече
Собрались семьёй большой
Добрых слов не пожалеем
Нашей школе дорогой
       Припев:
И о нас все люди скажут
Вот так школа, посмотри
Педагоги все красивы,
И директор впереди

Ничего не жаль для школы
Мы танцуем и поём
В классе нашем очень славно
Очень дружно мы живём.

Здесь предметы изучаем
И прилежны как всегда
Мы за книгой не скучаем
И грустить нам некогда.

А сегодня в этот вечер
Мы хотим вам всем сказать
Лучше нашей школы в мире
Вам искать, но не сыскать.

Мы поём вам эту песню
Поздравляем от души.
И желаем педагогам
Целый век ещё цвести.

Ведуча: Зараз я хочу надати слово Ірі Клюпі і Ані Жадан вони проведуть   з Вами конкурс "Народна мудрість”.

Клюпа: Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю дітей, мати не тільки береже дітей, вона навчає їх усьому: Батько – захисник роду, годувальник сім’ї. Батькове слово закон.

Жадан: У багатьох піснях, прислів’ях, приказках говориться про це. Пропоную взяти участь у конкурсі "Народна мудрість”. Вам потрібно відгадати кінцівку прислів’я.

Клюпа: До (батьків) мам.
1.       Яке дерево, такі в нього квіточки. Які батьки (такі їхні діточки).
2.       Який корінь такий пагінець. Які самі (такі й сини).
3.       Який кущ, така й калина. Яка мати (така дитина).
4.       Який дуб, такий тин. Який батько (такий син).
5.       Яка гребля, такий млин. Який батько (такий син).
Жадан: До учнів. (Про щастя мати таку маму).
1.       Як під сонцем квітом (так з матір’ю дітям).
2.       Як мати рідненька то й сорочка (біленька).
3.       На сонці тепло, а біля матері (добре).
4.       Нема того краму, щоб купити (маму).
5.       Матері ні купити ні (заслужити).
Клюпа: До класного керівника.
Про покарання і про те, як мати сприймає біди своїх дітей.
1.       Мати сильно замахне та (легенько вдарить).
2.       Мати однією рукою б’є (а другою гладить).
3.       У дитини заболить пальчик а в матері (серце).
4.       Дитина плаче, а матері (боляче).
 Манейло: Мама! Тато! Які дорогі для кожного з нас ці слова. Скільки в них тепла, щастя, радості, доброти. Але не завжди ми розуміємо їхні мудрі поради.
Хлопці співають пісню: "Росте черешня в мами на городі”.
 Манейло: Ця пісня нагадує нам, що завжди є за що попросити пробачення у своїх батьків. Я б хотіла попросити пробачення у своїх батьків за те, що ......................................................................................
 Настя, а тобі за що попросити пробачення у своїх батьків.
 Віталій а ти ............................................................
 Лена Прищепа……………………………………
 Манейло: Хочеться, аби кожен з нас дорожив своїми батьками. Давайте будемо берегти наших батьків завжди. Давайте будемо добрішими, милосерднішими, чемнішими, уважнішими до батьків.
 Ведуча: Шановні мами!
Пам’ятайте! Батьківська любов потрібна для самоповаги дитини, добрих взаємин з іншими людьми. Найголовніше правило – навчитись слухати. Слухати з живим інтересом, розуміючи, що дитина знає більше, ніж ми уявляємо. Для того, щоб допомагати Вам легше знайти спільну мову з дітьми в різних ситуаціях, наші діти підготували для Вас "Меморандум”.
 " Меморандум”
 -    Не псуйте мене. Я чудово знаю, що повинен одержувати не все, про що прошу, я просто перевіряю Вас.
-    Не застосовуйте силу в стосунках зі мною. Інакше це навчить мене думати, що сила – єдине, що має значення. З більшою готовністю я сприйму, якщо ви керуватимете мною.
-    Не давайте обіцянок: може виявитись, що вам не вдасться їх дотримати. Це підірве моє довір”я до Вас.
-    Не піддавайтесь на мої провокації, коли я навмисне говорю і роблю речі, що засмучують Вас. Інакше я знову намагатимусь здобути таку "перемогу”.
-    Не примушуйте мене відчувати меншим, ніж насправді є. Я компенсую це тим, що поводитиму себе як "пуп землі”.
-    Не робіть за мене того, що я можу зробити сам. Інакше я почуватимусь немовлям.
-    Не робіть мені зауважень в присутності інших людей. Я сприйму ці зауваження, якщо ви поговорите зі мною віч-на-віч.
-    Не звертайте занадто уваги на мої шкідливі звички. Зайва увага лиш сприяє їх закріпленню.
-    Не намагайтесь обговорювати мою поведінку під час конфлікту. Я не маю нічого проти, щоб обговорити її, але давайте зробимо це пізніше.
-    Не намагайтесь навчити мене. Ви б дуже здивувались, дізнавшись, як я добре знаю, що таке "добре” і що таке "погано”.
-    Не примушуйте мене вважати, що мої помилки – злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не вважаючи при цьому, що ні на що не здатний.
-    Не прискіпуйтесь і не бурчіть. Бо інакше мені доведеться прикинутись глухою, щоб якось захиститись.
-    Не вимагайте від мене пояснень моєї поганої поведінки. Я справді не знаю, чому зробив те, чи інше.
-    Не випробовуйте занадто мою чесність. Мене легко злякати. І при цьому я починаю брехати.
-    Не оберігайте мене від наслідків моєї діяльності. Мені необхідно вчитися на власному досвіді.
-    Не уникайте прямих і чесних питань.
-    Ніколи не стверджуйте, що ви довершені й негрішні. Інакше мені доведеться бути гідною недосяжного.
-    Ніколи не вважайте, що вибачитись переді мною – нижче вашої гідності.
-    Не турбуйтесь про те, що ми разом проводимо мало часу. Важливо те, як ми його проводимо.
-    Ставтесь до мене так, як ви ставитесь до своїх друзів. Тоді я теж буду вашим другом.


А зараз наказ дітям від батьків.

     Батько і мати дали тобі життя і живуть для твого щастя. Не завдавай їм болю, образи, прикрощів, страждання. Все, що тобі дають батько і мати – це їхня праця, піт, утома. Вмій поважати працю батьків. Найбільше щастя для Матері і Батька – твоє життя, працьовитість, любов до науки, повага до старших. Якщо люди вважають тебе недоброю людиною – це велике горе для твоєї Матері і Батька. По – справжньому любити їх – означає приносити в дім мир і спокій.
    Твоя сім’я – це не тільки батько і мати. Це й ви діти. Це твоя поведінка, твої вчинки. Запитуй у батька й матері дозволу на те, що без них вам робити не можна, або не тактовно. Справжня свобода сина й доньки – бути (слухняними дітьми). Підкорення волі батьків – перша школа, громадського виховання, перша дисципліна твоєї совісті. Якщо не навчишся підкорятися волі батьків, то не зможеш стати стійким, мужнім громадянином, дисциплінованим робітником, вірним батьком твоїх дітей.
    Три нещастя є у людини: смерть, старість і лихі діти – говорить українська народна мудрість. Старість – невідворотна. Смерть-невловима, перед цими нещастями ніхто не зможе зачинити двері свого дому.
     А від лихих дітей дім можна зберегти, як від вогню. І це залежить не тільки від батьків ваших, а й від вас самих. Бути хорошими дітьми означає не допустити, щоб отруєна твоїми поганими вчинками. Вмій відчути найважчі душевні муки батька й матері, їхня хвороба – твоє горе, їхні невдачі і неприємності на роботі – твоя біда. Вмій бути добрим у думках і почуттях. Бережи здоров”я батьків. Пам’ятай, що ранню старість і хвороби батькам приносить не тільки праця, втома, а й сердечні хвилювання, переживання, тривоги, прикрощі. Найбільше вражає батьків дитяча невдячність, байдужість сина чи доньки.
     Будьте гідними своїх батьків!
Ведуча: Хай до серця вашого
не доступлять ніякі морози
Хай рясніє душа, вічним
щастям, добром і теплом.
І нехай доля вас
на нерівній життєвій дорозі
Від негоди й біди
прикриває надійним крилом.
Шановні мами:
 Хай же будуть ваші руки сильнішими, а душі –зрячими.
Хай поряд з матір”ю завжди йтиме батько.
Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, матиме два крила
не для того аби літати, а щоб впевнено ходити по землі.
    А зараз настав час покуштувати родинного великого пирога, який символізує сімейний добробут, взаємну повагу та злагоду.
 А після цього хлопчики вітають дівчаток з Днем 8 Березня.
 Вручають подарунки і під карооке співають пісні.

Немає коментарів:

Дописати коментар