понеділок, 16 травня 2011 р.

Девізи і назви загонів

"ПОСМІШКА”
1."Смійся з нами,
Смійся, як ми,
Смійся краще нас!”

"СОНЕЧКО”
2."Любе наше сонечко,
Ми твої промінці.
Допоможи нам сонечко,
Вирости людьми”.

"ЗЕРНЯТА”
3."Хай у кожному серці,
Наче сонячна мрія,
Заспіває веселка
На добро і надію!”

"БАРВІНЧАТА”
4."До кришталених криниць,
Де барвінковий гурт ступає,
Сяє сонце променисте,
Веселкові барви сяють”.

"СОНЕЧКО”
5."Сонечко, сонечко,
Ми твої промінці.
Стати хорошими дітьми
Ти нас научи”.

"ДРУЖБА”
6."Дружба для барвінчат,
Найвище всього -
Один за всіх і всі за одного!”

"ОРЛИ”
7." Батьки орли, а ми орлята, народилися,
Щоб перемагати!”
8."Підем разом, життєвим полем,
Всіх, кого стрінем
З собою візьмем!”

"УКРАЇНЦІ”
9."Перешкод не бійся ані трохи,
За собою український край веди”.

"ВІРА”
10."У нас є віра, а іще я є у тебе,
і ти у мене є!”

"ДРУЖБА”
11."Якщо дружба міцна, як граніт,
Значить мир на землі переможе!”

"СОКОЛИ”
12."Ширяй у небесах,
Але не забувай
Про рідний край!”

"ДРУЖБА”
13."Наш девіз завжди такий:
Більше діла, менше слів”.

"ПРОМЕТЕЙ”
14."Візьми своє серце,
Запали його сміло,
Віддай його людям,
Щоб вічно горіло!”

"МРІЙНИКИ”
15."Ні кроку назад, ні кроку на місці,
А тільки вперед, вперед і вперед!”

"КОЗАЧАТА”
16."Козацькому роду – нема переводу!”

"ОЛІМПІЙЦІ”
17."На Олімп зберемось разом,
Це ж клас! Усім іншим
Доведем, що ми краще вас!”

"РЕП”ЯШКИ”
18."Один за всіх і всі за одного!”

"КАЛИНА”
19."Без верби і калини - нема України!”

"ВІКТОРІЯ”
20."Вікторія – це перемога, а ми
Народилися, щоб перемагать!”

"ХМАРИНКИ”
21."Хай небо ніколи не хмариться,
Хай люди ніколи не сваряться”.

"ПІЗНАЙКИ”
22."Ми все пізнати хочем, ми хочем
Все пройти. Ми хочем все дізнатись
І всім допомогти”.

"УКРАЇНЦІ”
23."Перешкод не бійся ані трошки
За тобою України край стоїть”.

"ПОСМІШКА”
24."Смійся з нами, смійся, як ми,
Смійся краще нас”.

"ДРУЖБА”
25."В дружбі наша сила”.

"ЗДОРОВ”Я”
26."В здоровому тілі – здоровий дух”.
"Здоров”я – це життя!”

"ЕСКУЛАП”
27. "Здоров”я багатство, бережіть його, братство!”
28. "Крок назад – куріння, а вперед – життя”.
29. "Здоров”я народу, багатство країни”.
30. "Бережіть своє здоров”я, як не будеш берегти, захворієш швидко ти!”
31. "Здоров”я і труд поруч ідуть”.
32. "Ми за здоровий спосіб життя”.

1 коментар: