пʼятницю, 27 травня 2011 р.

1 червня - Міжнародний день захисту дітей

Зал прибраний квітами, кульками, на яких
різнокольоровими фарбами написано слово «Мир».
Оформлено виставку "Я малюю світ”.

Ведуча. Наші діти — веселі й бешкетливі, сумні й смішні, а іноді не за віком серйозні, наповнюють життя змістом, приємними турботами.
Якби люди відразу з'являлись на світ дорослими, якою була б наша планета? 
— Чи були б моря такими синіми? 
— Гори — височенними? 
— Ліси — таємничими? 
— Чи шумів би затишно дощ, а сонце тішило своїм теплом і світлом? Земля без дітей? ...Ні, не уявити цього.

Тому й звучить упродовж багатьох років у нашому житті гасло: 
«Мир дітям планети Земля!»

Тому щороку перший день червня називаємо Міжнародним днем захисту дітей.

1-а дитина.
День дитинства, миру на Землі,
Наше літо ніжиться в теплі. 
День дитинства — в селах, у містах. 
Розкривайся пісне, на вустах.
День дитинства — в помислах, піснях 
Нам до щастя торувати шлях.

2-а дитині. 
Сьогодні, 1 червня, ми, малі. 
Утричі літу вдячними будем! 
В цей перший літній день на всій Землі 
День захисту дітей святкують люди.

3-я дитина. 
Це боряться за мир і мами, і тата. 
Щоб нам під чистим небом виростати. 
Щоб-те було війни! 
в цілому світі зростали діти, 
сонечком умиті.

4-а дитина. 
За те хай боряться і тато, і мама, 
Щоб рідний край був схожий на весну. 
Хай діти всіх країн разом із нами 
Про мир співають пісню голосну.

(Звучить пісня «Мир вам люди». С.І. Пляцковського. муз. Савельева).

(Діти тримають в руках різнокольрові кульки, в 3-х дітей кульки з
матеріалами,     що    складають    слово "Мир”).

5-а дитина. 
Світ барвистий, веселковий. 
Різно-різнокольоровий. 
Мов народжений красою. 
Наче скроплений росою. 
В чистих барвах, як обнова. —
Вся планета кольорова. 
І на ній веселі діти 
В мирі, дружбі хочуть жити.

1-а дитина. 
Літери мальовані на кульках несемо. 
В Ігоря кулька з літерою «М». 
Вирветься ниточка — спробуй злови!

2-а дитина.
Кулька в Галиики з літерою «й»... Навіть Рома жартома голову задер
Кулька в нього з літерою «р»:

3-я дитина. 
Кульки піднялися
У небесну шир
Дружно злітає вічне слово «Мир».

(Танець «Композиція з кульками». Муз. М.І.Кимка, рухи Е.Корновухової).

1-а дитина. 
Скрізь хай буде сонечко, не гуркоче грім.
Миру бажаємо людям усім!

2-а дитина. 
Коли оглянути весь світ з вершини синіх гір 
І крикнути: Люди на землі.
Озвіться, — хто за мир!
Помчать слова ці сто вітрів за гори і ліси. 
І враз з усіх земних країв озвуться голоси.

3-я дитина. 
За мир! — підхоплять школярі на сотнях різних мов.
З дітьми всіх країн і я, і ти. 
Під сонцем в дружбі хочемо зростати. 
Та можуть в цьому нам допомагати 
Лише дорослі — наші мами й тата...

4-а дитина.
Сійте усмішки, сонцем зігріті. 
Миру і щастя всім дітям на світі.

5-а дитина. 
Нехай на світі спокій буде 
Сьогодні! Завтра! Назавжди! 
І хай літають завжди журавлі, 
І колоски видзвонюють налиті 
Ми за те, щоб мир був на землі 
Для всіх дітей на цілім світі. 
В нас планета не тісна — це усім відомо. 
Має кожному вона бути рідним домом. 
літечко чудове. 
Милують нас погожі дні ясні. 
Тепло і радість нам дарує знову. 
Яскраве сонечко, що світить угорі. Ведуча. 
Забігли в зал до нас через віконце 
Веселі промінці, яскраві діти сонця.

1-а дитина-промінчик. 
Нас промінчиків багато. Ми забігли в дитсадок,

2-а дитина-проміичик. 
Щоб зустріти з вами свято 
І потішити діток.

(Танець промінчиків. Музика Глінки, рухи М.Норик).

1-а дитина. 
Ой, люблю я сонце тепле, золоте 
І волошку синю, в полі що цвіте, 
Вишню кучеряву і рясну вербу 
І найбільше річку чисту, голубу.

2-а дитина. 
Сонце світить у горі, зеленіє жито. 
Добре нашій дітворі жити і дружити.

3-я дитина. 
Добре бігати на луг, стежкою в'юнкою. 
Коли твій найкращий друг поруч із тобою.

(«Пісня про друзів». Слова Н.Кир'ян, музика Т.Димань):

А за вікном краса небесна. 
Там ясне сонечко хмаринку пестить. 
Тепло зливається, як світлі бризги. 
До нас всміхаються чарівні квіти.

(Дівчатка одягнені, як квіточки. Кожна тримає квіточку в руці).

1-а дівчинка. 
Літо йде веселе, стежкою до мене.
У руках дзвіночки, лісові знайомі.

2-а дівчинка. 
Поспішає літечко крізь луги й оселі. 
Я ж для нього — квіточка в променях веселих

3-я дівчинка. 
Квіти-подруги, ходімо в танок, 
Сплетемо для сонечка живий вінок. 
Щоб сонце золотом ясніло й гріло, 
Теплом, не холодом, усе оживило.

(Пісня "Літо”. Слова Г.Демченка, музика Рождественського).

(Вилітає хлопчик-метелик).

1-а дівчинка. 
Підвелися квіточки, і росою вмили очі, 
І метелик зрадів — радо крильцями тріпоче.

(Метелик літає між квітами).

Хлопчик-метелик. 
Я — метелик, літаю на полі. 
Мені так добре в теплі, на волі!
Знайшов кульбабку, знайшов травичку
Вони маленькі і я невеличкий.

(Танок квітів і метеликів. Музика і рухи Т.Диманя).

1-а дитина. 
Усе навколо літу радіє,
І ліс, і поле — все зеленіє.
Ростуть у лузі травичка і квіти — 
Хороші друзі рясного літа.

2-а дитина. 
Радіють дорослі, радіють малята,
Зустрічають всі літне дитяче свято.

Ведуча. Діти люблять улітку веселитися, гратися, збирати квіти на
лісовій галявинці. 
Наші хлопчики покажуть, як вони вміють красиво дарувати дівчаткам квіти.


(Конкурс «Вибери дівчинку і подаруй їй квіти»)

Скільки у сонця проміння для всіх, 
Скільки у нас і розваг, і потіх.
Найкрасивіших, найвеселіших розваг і утіх. 
Діти, всі ставайте, пісню заспівайте 
Весело з піснями, потанцюймо з вами.

(Танок "Повзунець”. Українська народна музика).

1-а дитина. 
Я всміхаюсь сонечку: 
Здрастуй, золоте! 
Я всміхаюсь квіточці 
Хай вона цвіте! 
Я всміхаюсь дощику: 
— Лийся, мов з відра! 
Друзям усміхаюся, зичу їм добра!

2-а дитина. 
Мир полям і лукам, 
Де ромашок білий цвіт. 
Мир траві і пташкам, 
Мир тобі, великий світ. 
Мир усім, хто співа.

3-я дитина. 
Щоб жили спокійно люди, 
Сонце лагідно сіяло. 
Щоб лунала всюди-всюди 
Пісня радная моя.

(Пісня "Хай лине пісня». Слова і музика М.Норик).

Ведуча. Чарівний, світлий і ні з чим незрівнянний світ дитинства, країни
доброти, сміху і радості, безмежного і безтурботного щастя, звідки усі ми родом.

Слухайте, чесні люди Землі, і 
Дуже ми просимо вас:
Боріться, боріться, — бо ми ще малі —
Мир захищайте для нас.
Хочемо миру — хай буде мир.
Пісня лунає і сміх,
Хай сонечко сяє, хай світить в наш двір,
Сонце хай сяє для всіх.
Друже мій, не стій окремо,
В наше коло поспішай! 
В танці миру ми пройдемо
По планеті з краю в край!
Беремось міцніше за руки, малята,
Щоб все життя так пліч-о-пліч пройти.
В цей сонячний ранок дитячого свята
Про дружбу почнем хоровод наш вести.

("Хоровод дружби”. Слова і музика Г. Сенченко),

Сяйте усмішки, сонцем зігріті! Миру й щастя всім дітям на світі!


1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб покращити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, Lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити